piątek, 23 stycznia 2009

M.I.A. lepsza niż Beyonce czy Mariah!



Nie Beyonce, nawet nie Mariah, ale właśnie to M.I.A. została nominowana do Oskara za najlepszą piosenkę. Tak to się czasem dzieje, że artystka, która od dłuższego czasu jest już na rynku, nagle zyskuję wiekszą popularność, a później sypią się nagrody pozostawiając w tyle stare wygi przemysłu muzycznego. Mnie ta nominacja bardzo cieszy, a niech wygra ta szalona kobieta!! Poniżej piosenka O Saya z filmu Slumdog. Milioner z ulicy.



Oprócz M.I.A. piosenkę pomagał jej pisać A.R. Rahman, który jest również nominowany za drugi utwór z tego samego filmu do Oskara! Nieźle. Sama nominacja to już dużo i mam wrażenie, że zostały nominowane piosenki z lepszych filmów, co oznacza, że jeśli film jest dobry, to piosenka z niego ma spore szanse na nominacje. Slumdog. Milinore z Ulicy, to faworyt oskarowy, także... Oczywiście, to tylko moje przypuszczenia. Jeśli chodzi o piosenkę, to trudno mi się wypowiadać ponieważ nie widziałam filmu, który pewnie daje idealne tło dla tej piosenki. Inna, ciekawa, ale taka też jest M.I.A., która za miesiąc, czyli w okolicach rozdania nagród Grammy (nominacja za Paper Planes) ma ponoć też inny ważny dzień... przyjście na świat jej własnego dziecka.
Grammy - 8 luty, Oskary - 22 luty 2009 roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz coś od siebie.

Related Posts with Thumbnails