sobota, 4 kwietnia 2009

Beyonce i Kanye w "Ego" oraz fragmenty z trasy koncertowej Beyonce!



W końcu pojawiła się wersja Ego, utworu Beyonce, z Kanye Westem. Dobry tytuł piosenki jak na Kanyefucjusza... Fakt faktem, iż niewiele się zmieniło poza rapem Kanye, ale pewnie i tak przez to utwór/teledysk będzie miał zupełnie inny wymiar i dobrze, poniżej do przesłuchania:



I jak się podoba? Nie wiem po co muzycznie ta współpraca (tak jak T.I. z Mariah). Wiem, że dużej liczbie osób akurat ten kawałek przypadł do gustu, mi nie aż tak bardzo... Nie wiem, jakoś nie kupuję Beyonce w takim stylu, trochę się wynudziłam, ale nie bijcie! Z ciekawszych spraw a propos Beyonce, to tak jak pewnie wszyscy wiedzą piosenkarka jest w tej chwili w trasie koncertowej i pojawiły się już dobrej jakości filmiki. Poniżej jeden z lepszych występów z Broken Hearted Girl:



Trzeba przyznać, że brzmi fantastycznie. Oczywiście to nie Whitney (w najlepszych czasach), jak to niektórzy fani się zapędzają w porównaniach wokalnych, ale głos Beyonce ma specyficzną barwę, która od razu nadaje piosence inny wymiar. Jeśli chodzi o kwestie ubraniowe, to nie widzę w tym nic szczególnego. Wszystko to już było, mieszanka Madonny, Janet, Kylie Minogue i innych. Zobaczcie na inny występ, z Ave Maria (za pierwszym razem wpisałam Ave Mariah, ups;p, ale nawet ja nie jestem takim fanatykiem, ha!):



Hmm... uwierzcie mi, nie chcę się czepiać, ale przy takiej piosence takie stroje? Cóż, fani pewnie będą zachwyceni. Wokalnie oczywiście bardzo na plus, nie ma co krytykować tylko słuchać! Aha, sukienka a la Sade... Tyle ode mnie a propos Beyonce, czekam teraz na dobry filmik z Halo, bo uwielbiam ten kawałek!

Propsy za wyszukanie i władowanie filmików (tam też więcej).

1 komentarz:

  1. No wlasnie, wlasnie. Tez nie chce sie czepiac, ale MC nieomal nie powieszono za podobny stroj (choc czarny zdecydowanie bardziej hmm 'elegancki') a tutaj Bee doslownie w bieliznie spiewa Ave Maria... I spiewa jak dla mnie okropnie, bo z operowa maniera, a tego u niej nie znosze. Ona ma po prostu inny glos, inna barwe. Niech jej ktos powie, ze nie jest Maria Callas, ze jest Beyonce! Za to utwor Broken Hearted Girl nawet mi sie podoba, zdecydowanie bardziej niz na plycie, ktorej nie lubie. A Halo naprawde ladne, ale trudno sie dziwic w koncu to Ryana!;p

    OdpowiedzUsuń

Napisz coś od siebie.

Related Posts with Thumbnails