czwartek, 2 kwietnia 2009

Melanie Fiona i jej wykonanie "Heartless"!!

Melanie Fiona dała ostatnio dość ciekawy występ... Jak pamiętacie piosenkarka była supportem Kanye podczas jego europejskiej trasy koncertowej i tak teraz, Melanie pozwoliła sobie na wykonanie piosenki Heartless na jednym ze swoich koncertów.



Muszę przyznać się, że oryginalna wersja nie za bardzo mi się podoba, zwłaszcza wersja studyjna doprowadza mnie do... snu. A tutaj Melanie po prostu doprowadziła ten utwór niemal do perfekcji! Wspaniały wokal i muzyka idealnie zgrane w tej piosence, choć brak mi trochę tego gniewu Westa, ale co tam... następnym razem może będzie już doskonale.

A propos Kanye jeszcze, pojawiły się 3 kawałki z jego udziałem, do sprawdzenia na westkanye.info. Jeszcze nie słuchałam...

1 komentarz:

  1. Dziewczyna spiewa naprawde dobrze, podoba mi sie, ale jednak co Kanyefucjusz to Kanyefucjusz! Ja Heartless od poczatku lubie.;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz coś od siebie.

Related Posts with Thumbnails