czwartek, 22 stycznia 2009

Ginuwine z nowym albumem już w...


Kilka dni temu jedna z bardziej znanych stron muzycznych podała informacje, które otrzymała wprost od samego Ginuwine. Informacja jest prosta - album wyjdzie wiosną roku 2009, a będzie go promowała piosenka Last Chance wyprodukowana przez Bryana Michaela Coxa. A Man Thought's, bo tak nazywa się album, będzie zawierał produkcje Coxa, Tanka oraz ponoć Timbalanda. Poniżej prawdopodobnie ta piosenka, o której mowa:



Jak słychać jest to standardowa produkcja Coxa, ale musze przyznać, że mi się podoba. Co najważniejsze album ma być dla odbiorców bardziej tradycyjnego r&b, pewnie takiego, w którym Ginuwine najlepiej się czuł. Uważam, że z dobrym klipem i promocją kawałek ma spore szanse by odnieść jakiś sukces. Zastanawia mnie jak będą brzmiały wspólne piosenki Ginuwine i Timbo, bo dla mnie w przeszłości były to najlepsze kawałki jakie od niego wyszły. Oczywiście jakaś zmiana na pewno by mu wyszła na lepsze, ale poczekam do efektu końcowego by ocenić.

Na koniec chciałam Wam zaprezentować jedną z moich ulubionych piosenek Ginuwine'a, oczywiście z jego albumu 100% Ginuwine.

So Anxious



Piosenka była wyprodukowana przez Timbo i Static Majora (Stephen Garrett), który ,w zaskakujące dla mnie informacji, zmarł rok temu 25 lutego 2008 w wieku 33 lat! Komplikacje po dopiero co odbytej operacji, ponoć tętniaka mózgu, było przyczyną tego smutnego wydarzenia. Człowiek ten m.in. współtworzył takie piosenki jak Pony (Ginuwine), Are You That Somebody, More Than a Woman, Come Back In One Piece, Try Again, Rock The Boat, We Need A Resolution dla Aaliyah czy Addictive (Truth Hurts - wczoraj przypadkiem tego słuchałam). Szok i wielka szkoda, że utalentowany człowiek tak szybko musiał odejść. Ponoć album Suppertime Statica ma być wydany w maju 2009 roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz coś od siebie.

Related Posts with Thumbnails