wtorek, 3 marca 2009

Jazmine Sullivan - "Dream Big" (Teledysk)!!

Pojawił się w końcu teledysk do Dream Big, pierwszego singla Jazmine Sullivan w Wielkiej Brytanii. Klip wyreżyserowany przez Syndrome (Lions, Tigers & Bears) ma ukazać się również w Stanach jako kolejny singiel, ale dopiero po tym aż pewnie Lions, Tigers & Bears zniknie z list przebojów i w tym momencie nie ma jednak oficjalnej daty premiery w USA. Poniżej klip:



Od razu widać, że teledysk został wyreżyserowany przez taką samą grupę ludzi jak Lions, Tigers & Bears. Czy to dobrze? Trudno mi odpowiedzieć, bo jak ten pierwszy bardzo mi się spodobał, tak ten w moim odczuciu powinien wyglądać inaczej, ponieważ nie można ciągnąć wszystkiego ciągle na tym samym wózku. Na pewno pozytywny element, to kolorystyka - żywe barwy, które podkreślają urodę Jazmine. Poza tym Dream Big jest jednym z moich ulubionych kawałków Jazmine, dlatego cieszy mnie fakt, że doczekał się teledysku. Mam jednak wrażenie, że wytwórnia nie stara się zbytnio by klipy były zróżnicowane, a szkoda, bo Jazminka na pewno zasługuje na najlepszą oprawę swoich piosenek i albumu. All in all, teledysk nie jest zły i może, kiedy pojawi się w lepszej jakości, to nawet przekonam się do tego obrazka! Who knows?

2 komentarze:

  1. Klip nie jest zly, podoba mi sie, bo jest inny (albo byl inny, bo teraz coraz wiecej takich "graficznych" klipow?). Moze wytwornia chce by kolejne teledyski byly kojarzone z konkretna osoba? Na pewno nie jest to LT&B ale mysle, ze na naszym europejskim rynku sie wyrozni, a tez dobrze - w mojej opinii - obrazuje tresc piosenki. Byc moze Amerykanie dostana inny klip, albo inny singiel?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że Amerykanie dostaną inny teledysk, a czy singiel, to nie wiem:) Wszystko jednak zależy jak Jazmine sobie poradzi na listach, niestety:(

    OdpowiedzUsuń

Napisz coś od siebie.

Related Posts with Thumbnails