środa, 4 marca 2009

Keri Hilson z Ne-Yo oraz Kanye (nowa piosenka) oraz Nike Air Yeezy!


Pojawił się kolejny utwór Keri Hilson z jej zapowiadanego od dawna albumu In A Perfect World..., który ma ukazać się 24 marca - poczekamy zobaczymy. Kawałek nosi tytuł Knock You Down (ponoć produkcja Timbalanda i Danja), a piosenkarkę wspomagają Kanye i Ne-Yo:



Przyjemny utwór, ale nic poza tym! Zawsze mnie dobija ta sztuczna perkusja w tle w piosenkach, wrrr! Pomimo wszystko z ostatnich kawałków, które wyciekły z albumu, ten brzmi całkiem nieźle, ponieważ nie zmutowali jej wokalu w jakiś dziwaczny sposób. Ne-Yo dodaje na pewno dużo tej piosence, nie jestem fanem, ale facet robi swoje. A Kanye, jak to Kanye - może być, cieszy kolejna współpraca z innymi artystami. Kanye pojawi się również w najnowszym klipie Mary Mary - God In Me - u boku Commona czy Kelly Price! A jeszcze coś a propos Kanye, to w końcu wiemy jak będą wyglądały Nike Air Yeezy:


Dochodzę do wniosku, że mężczyźni mają lepiej (wiem, wielki mi odkrycie;p), bo zazwyczaj ich wersje takiego stylu butów, bardziej przypadają mi do gustu! Jak kiedyś pisałam, na butach się nie znam, ale jak dla mnie czarne i beżowe wyglądają najlepiej, szare też niezłe, ale ten pomarańczowy jakoś mi nie pasuje... W każdym razie jak chcecie zobaczyć więcej fotek butów z profilu - na tej stronie znajdziecie trzy dodatkowe zdjęcia. Jeszcze a propos Kanye, dla zainteresowanych, na stronie westkanYe.Info możecie posłuchać najnowszego kawałka Kid Cudi - Sky Might Fall - produkcji Westa. Polecam!

2 komentarze:

  1. Chyba bucie wzbudzily we mnie wieksze emocje niz piosenka, dobrze ze Kanye jest - lubie Wariata!;)) A same bucie... no coz, a gdzie sa czerwone?;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwone dla wybrańców;) Buty niezłe, lubię takie wysokie buciory:) Sama jedne 'gimnazjalne' posiadam, heh;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz coś od siebie.

Related Posts with Thumbnails