środa, 4 marca 2009

Santigold i "Shove It" (na żywo)


Podziwiajcie Santigold u Jimmy Fallona z Shove It:



Aaaaaa! Ha! Genialne tancerki, Santigold też wyglądała świetnie - jak to ona, razem z M.I.A. mają dość specyficzny styl - nadal jednak ciekawie i inaczej. Spank Rock trochę namieszał jak krzyknął SantOgold - widać nie tylko ja mam problemy z przestawieniem się na Santigold. A ja... ja bym tak chciała teledysk do tej piosenki:



Niesamowita. Ewentualnie do Starstruck!

Na Marginesie: Prawda, że świetne zdjęcie Santigold?:)

2 komentarze:

  1. Super,swietna piosenka,oglądałem wczoraj szybko to zamiesciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem uda się szybciej coś zamieścić:) Jednak w przyszłości nie będzie to regułą jak pozmieniają się pewne istotne sprawy in my life;)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Napisz coś od siebie.

Related Posts with Thumbnails