czwartek, 11 listopada 2010

Nocną porą: Fantasia


Przyznaję się... ciągle się przyznaję do muzycznych nawróceń heh... ale Fantasia, nigdy długo nie zagrzała miejsca w mym muzycznym świecie. Ba! Praktycznie w ogóle jej nie słuchałam. Nagrała jednak kiedyś bardzo dobry utwór, stare dobre R&B, czyli Free Yourself.


Piosenka pochodzi z albumu o takim samym tytule, bodajże z 2004 roku, poniżej teledysk:



I znowu hamerykańskie radio - ciągle słyszałam i z ciekawości, jak to ja mam w zwyczaju - zaczęłam szperać po necie. I znalazłam. Podoba się, jest zgrabnie wyprodukowane i znowu głowę popiołem posypuję, nie jest źle z Fantasią, muzycznie. A to jest drugi utwór, którym mnie męczą rano i wieczorami, Bittersweet z ostatniego albumu piosenkarki:



I w porządku. Znowu uważam, że jest to niezłe. W sumie człowiek non stop narzeka na brak muzyki z lat 90, choć wtedy pewnie narzekałam, że za dużo takich piosenek, a teraz obecnie wychodzą dobre utwory właśnie w tych klimatach. A tak na koniec, tak naprawdę możecie ZACZAĆ OD TEGO NAGRANIA. Fantasia, w amerykańskim idolu, czyli tam gdzie zabłysnęła najbardziej. Tym razem w Summertime:



WOW. 
Na pewno z większą uwagą będę spoglądać na poczynania muzyczne Fantasii. Ot taka niepozorna myśl na zakończenie dzisiejszego pisania. 

Może nie aż taka ostatnia ta myśl (heh)... bo chciałam dodać, iż za każdym razem jak wymawiam na głos czy w myślach słowo fantasia, to nie... nie myślę o polskiej Fantazji i Fasolkach heh, ale od razu dośpiewuje - Dip Trip... Flip Fantasia... pamiętacie?


Narzekanie, część 10000 - gdzie taka muzyka??? Pewnie, dalej wydają muzykę, itp. ale to nie jest to samo. Klasyk. Wow. Powowuje sobie. Wow, wow, łał, lol, heh. Teraz rozumiem czemu moja babcia kręciła nosem jak kazałam jej słuchać Without You Merajki, heh, bo jak śpiewała ciągle sobie pod nosem piosenki Edith Piaf, to pewnie myślała to samo co ja teraz - te czasy już nie wrócą. Heh, dobrze koniec mocno niekontrolowanych przemyśleń Wiktorii.  

Funky funky, dip trip-flip fantasia, dobranoc i dzień dobry! 

2 komentarze:

  1. czekamy na kolejną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech...
    Trochę obecnie ciężko z pisaniem;( ale oczywiście, muzyka nadal jest... mam nadzieję, że znajdę czas i SIŁY niedługo by coś napisać!! Dziękuje za wpadanie tutaj do mnie od czasu do czasu, pomimo tego, że nic się tak naprawdę nie dzieje;>

    OdpowiedzUsuń

Napisz coś od siebie.

Related Posts with Thumbnails