poniedziałek, 27 grudnia 2010

Polecam: Embee


Nie znam się, ja tu tylko sprzątam - tyle napiszę w tym temacie.
[oczywiście, napiszę coś więcej heh]

Sprzedał mi kiedyś tego wykonawcę mój kolega, niewdzięcznie przesłuchałam i odrzuciłam na bok. Znowu jednak został mi ten pakiet sprzedany, wzięłam, przesłuchałam lepiej i nie mogę się odczepić. Pewnie znacie, pewnie wiecie, pewnie stare heh.. ale tak jakoś na dobry początek tego (wolnego dla mnie yessss) tygodnia trochę kojących rytmów. Najbardziej z albumu Tellings From Solitaria podoba mi się Shibuya, ale dziś zaczęłam od ...good morning... good morning... czyli utworu Drop me by the stairs, do odsłuchu:



A to już Shibuya, lekko jazzująco...  



Embee, właściwie Magnus Nils Bergkvist, urodzony 24.02.1977 w Västmanland- Szwecja. Dj i producent hip-hop’owy, znany przede wszystkim ze szwedzkiej grupy Looptroop (obecnie Looptroop Rockers). Źródło.
A na koniec trochę hip-hopowo, czyli Soulrain z Bless:



Pozytywnie.

2 komentarze:

  1. Nie wspominałaś, że słuchałaś tego niewdzięcznie ;P


    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. I wcisnęłam przycisk "mute" by bardziej się wczuć;p

    Lepiej późno niż wcale;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz coś od siebie.

Related Posts with Thumbnails