środa, 16 marca 2011

Pierwszy krok ponoć najtrudniejszy...

Ogłoszenia... 
Witam wiosennie mam nadzieję! Mnóstwo spraw na głowie, pracy, nauki (a jakże heh), ale dziś is the day, kiedy w końcu zdołałam eksperymentalnie uskutecznić mój przeszły plan. Jak widać, blogowanie ostatnio mi nie wychodzi, co nie znaczy, że porzuciłam świat muzyczny i teraz to już tylko mi cyferki w głowie, które zliczam codziennie, czy słowa, angielskie słowa - które wrzucam innym do głów lub sama wrzucam do swojej od czasu do czasu. Codziennie i tak śledzę kilka moich ulubionych stron, codziennie przechodzę etapy zachwytu jak ukaże się coś nowego i ciekawego, czy etapy zdumienia lub zażenowania jak choćby wtedy, gdy Kanye wyskoczy w panterkowej cętkowanej marynarce... heh... 

Plan jest na teraz, dopóki nie ruszy blog [w nowej formie oby oby] i jest to tak naprawdę dla mnie również plan, gdyż za dużo czasami chce człowiek wrzucić na stronkę, a nie ma gdzie... Założyłam profil na szlachetnym i niezwykle spowszedniałym facebooku i tam... dzielnie będę linkować pewnie codziennie [w ramach mej codziennej rutyny ;)] o nowościach w muzyce, może modzie, może filmie... ale przede wszystkim MUZYCE. Nie jest to może wiele, może będzie brak mojego chaotycznego i wielce niesubiektywnego pisania, ale... znając mnie, można się domyśleć, że swoje 3 groszy zawsze dam radę wrzucić - nawet w statusie fejsbukowym ;) 

Nawet jeśli będzie Was 10, może mniej, to będzie mi niezwykle miło jeśli dołączycie do grupy bacznie śledzących - by podyskutować, posłuchać, czyli wszystko co netoholicy tacy jak ja lubią najbardziej, ha!

Nie wiem czy to wypali, czy ma sens, ale spróbować zawsze warto i to też czynię. 

Pozdrawiam ciepło,
Wiktoria

4 komentarze:

  1. Facebook to trochę takie...inne. Strasznie mi się podoba Twój blog, proszę, aktualizuj go częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje, mam nadzieje, ze dam rade powrocic w wersji blogowej... Powodzenia w pisaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekamy na reaktywację bloga :D albo chociaż profilu na fb

    OdpowiedzUsuń
  4. @ Red
    Jak będzie reaktywacja [a nie ukrywam, że nadal mam gdzieś to w planach], to na pewno pojawi się info tutaj. Obecnie jednak dalej jest to kwestia planów. Pojawiło się tyle podobnych stron, które serwują informacje z tego samego zakresu, że trudno czasami znaleźć celowość reaktywacji tego bloga :) Dziękuję jednak za pamięć.

    Pozdrawiam,
    Wik

    OdpowiedzUsuń

Napisz coś od siebie.

Related Posts with Thumbnails