czwartek, 30 grudnia 2010

Nocną porą: Andreya Triana


By nie było. Niech to będzie mój ostatni wpis przed przerwą, czyli coś dobrego na zakończenie tej serii notek. Powinna być kategoria "posypuję głowę popiołem", bo znowu lekko w tyle zostałam z albumem tej znakomitej artystki. Nie wiem czemu, tzn. wiem - zapracowanie i w sumie pierwszy teledysk jakoś mnie nie przekonał... ale może to nie był dobry moment na słuchanie tej piosenkarki. W każdym razie, pewnie wszyscy już znacie, ja znałam, pobieżnie, ale nie skupiłam się na najważniejszym - na niesamowitej barwie głosu tej artystki. Andreya Triana, o niej oczywiście mowa, niech to będzie dobry koniec tego dnia.


Bez zbędnych historii. W sierpniu wyszedł album - Lost Where I Belong. Właśnie z tego albumu pochodzi kolejny singiel, Far Closer. Andreya Triana na żywo właśnie z tym kawałkiem: 



Dziękuję przy okazji za polecenie tego teledysku! W ogóle najpierw pewna osoba poleciła mi Bonobo [tak, wyjątkowo odstaje muzycznie ostatnimi czasy słuchając za to starych hitów Janet Jackson, heh] i tak przypomniała sobie moja biedna zapracowana głowa o tej szczególnej artystce. Fantastyczny występ, jej głos bardzo przypomina mi wokal Lizz Wright, ale jest bardziej soulowy. Singiel z remixami ma się ukazać 7 lutego. Dość ciekawe lirycznie złożona piosenka: 

If I could get far closer to you, far closer...
I'm brightly fading
Savouring the doubt
Your sonnets promising til I bail you of fear
I'm thinking about it
Clouding all over me like summer in June
Running away just get closer to you
To be nearer
I'm hiding behind it

But I can't deny
What I know in my mind
No I can't deny
What I feel inside

The love you gave me
On a silver spoon
Served me well and darling now I am full
I need something sweeter
I can't fight it
A familiar feeling I know that I've been through
Another time before me and you
I can't go any deeper, no
And I can't fight it
 
Właściwie podoba mi się cały album. Mój ulubiony utwór, to chyba X, aczkolwiek bardzo lubię również Draw The Stars, który jest absolutnie nieziemski:



Bardzo specyficzna piosenka. Tajemnicza, muzycznie dobrze złożona. Nadal jednak X... teraz jeszcze spojrzałam na słowa tej piosenki, tym bardziej mi się podoba. Wersja bardzo akustyczna, albumowa brzmi troszkę inaczej i moim zdaniem LEPIEJ:



Tak niewiele trzeba by stworzyć dobrą porcję muzyki, ale tak niewielu artystom się to udaje. 

Hey you
The long time stranger
Do you think of before?
When we were wrapped up in ourselves
In a mess behind the door
Now it seems so, so immature
Your stolen signs
The stickers on your door

The beginning was warmer
Than your ending prose
You were another conqueror
I was another part disposed
I guess that's just the way it goes

Hey you
My one time wonderer
Do you feel for before?
It is etched out in photographs
And scratched up records
Now it seems so, so immature
Your postered walls
The dirt on your floor

[chorus]
 
So I want to know
Did you ever think of me on a summer day?

Or holding her hand out in tha rain?
Remember I said 'Please, please, please don't go'
And now we're just strangers in different worlds
I guess that's just the way it goes
Well I guess that's just the way it goes

Wybaczcie wlepianie całych tekstów, ale taki mały błąd w produkcji  mej osoby heh- tekst piosenki jest dla mnie bardzo istotny, dlatego trzeba wiele bym posłuchała czegoś bez słów. Choć i tacy artyści się zdarzają.
 
Chyba na tyle ode mnie. Andreya Triana - na pewno jutro pewnie w mojej mp3 dzielnie brzmiała podczas długiej drogi. Polecam.

2 komentarze:

  1. :) niema sprawy, cała przyjemność po mojej stronie ;)

    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Fajny blog, na prawdę jest co poczytać : ) Zapraszam na mojego:
    jennie-music-critic.blogspot.com
    Też o muzyce :D

    OdpowiedzUsuń

Napisz coś od siebie.

Related Posts with Thumbnails