poniedziałek, 29 marca 2010

Kolejne nagranie od Vivian Green



Pojawił się kolejny utwór z albumu Vivian, Beautiful, którego premiera już w 6 kwietnia w USA Tym razem jest jedna z dwóch piosenek, które miały pokazać nieco inne oblicze piosenkarki. Miałam dość wysokie oczekiwania wobec tych utworów...

Czy zatem spełniły się moje nadzieje? Nie jestem w ogóle do końca przekonana. Posłuchajcie poniżej Too Intense:



Nie spodziewałam się czegoś takiego i możliwe, że brzmi to lepiej niż dwa poprzednie znane nam kawałki. Pomimo wszystko, nie jest to jakoś w moim odczuciu kierunek, który Vivian powinna sobie obrać, ale cóż... Fani pewnie docenią. Dla mnie piosenka jest zbyt monotematyczna i czuję, że ten album nie spowoduje wzrostu mojej sympatii do Vivian. Pozostanę przy Emotional Rollercoaster i podobnych piosenkach, bo... I feel just like that...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz coś od siebie.

Related Posts with Thumbnails