niedziela, 26 grudnia 2010

Carlitta Durand "Nostalgic Nights"

Carlitta Durand - byłam pewna na 100 procent, że wspominałam wcześniej na blogu o tej ciekawej wokalistce ze Stanów. Tym razem, tak też w innych przypadkach, moje chęci znowu nie przełożyły się na konkretne notki blogowe. Nadrabiam zatem zaległości, a powód jest doskonały. Carlitta wydała właśnie swoją darmową EPkę Nostalgic Nights, a wiem jak bardzo lubimy darmowe udane prezenty muzyczne.

Dopiero zaczęłam słuchać Nostalgic Nights, ale już po dwóch piosenkach kompletnie wsiąkłam w ten lekko jazzujący klimat, z domieszką hip-hopu. Sam wokal Carlitty nie jest monotonny i wyróżnia się na tle innych piosenkarek tego typu. Zresztą jeśli słuchacie innych artystów (np. Foreign Exchange, Zo!) tam również można było wielokrotnie usłyszeć Carlittę. Poniżej utwór, pierwszy krótki utwór z tej EPki, Forrest Gump (Interlude):



Krótkie, ale daje jakiś muzyczny zarys, tego co można usłyszeć na Nostalgic Nights. Także jeśli jesteście zainteresowani... 

Propsy! (polecam wejść na stronkę Soulbounce, tam utwór Peace - jeden z lepszych z tego krótkiego albumu).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz coś od siebie.

Related Posts with Thumbnails